KVALITETSSTYRING HOS SØREN KNUDSEN A/S

Søren Knudsen A/S har et kvalitetsstyringssystem, der er tilpasset traditionelt kabel- og ledningsarbejde samt styret boring.

Vi følger relevante krav i DS/EN ISO 9001 og sikrer løbende forbedringer og optimering af kvalitetsstyringssystemet gennem styring og overvågning af de processer, som har indflydelse på kvaliteten af vores arbejde og sikkerheden for vores medarbejdere.

Vi er medlem af Dansk Byggeri og er tilknyttet Byggeriets Kvalitetskontrol indenfor kloak arbejde samt kontrolordningen NO DIG for styret boring og gennempresning. Vi opfylder de til enhver tid gældende lov- og myndighedskrav samt eventuelle kundespecificerede krav.

Vores arbejde med kvalitetsstyring er integreret i vores processer samt arbejdsmetoder og er kendetegnet ved, at vi tilstræber kvalitet og kundetilfredshed. Enkelthed, løbende forbedringer og erfaringsudveksling er nøgleord i Søren Knudsens arbejde med kvalitet.

Medarbejderne skal have de nødvendige kompetencer til at udføre pålagte opgaver i rette kvalitet uden risiko for dem selv, virksomheden eller det eksterne miljø. Dette sikres ved at medarbejderne gennemfører relevant oplæring og lovpligtig uddannelse.

Alle medarbejdere har via tablets eller smartphones adgang til internt sagsstyringssystem.

 

MILJØ OG BÆREDYGTIGHED HOS SØREN KNUDSEN A/S

Hos Søren Knudsen A/S ønsker vi at passe på miljøet og vores omgivelser – både nu og i fremtiden. Det gør vi blandt andet ved som minimum at overholde relevant miljølovgivning og regler.

Vi bestræber os på at udføre vores opgaver, så de belaster miljøet mindst muligt.

Miljøhensyn er et fælles ansvar og hos Søren Knudsen A/S har vi alle i vores dagligdag fokus på at minimere vores energiforbrug samt undgå materialespild. Dette gælder både på vores kontorer og på vores arbejdssteder.

Ledelsen hos Søren Knudsen A/S vil løbende forbedre virksomheden miljømæssigt under hensyntagen til hvad de gældende økonomiske og teknologiske forhold tillader.

Nedenfor ses et kort uddrag af, hvordan vi efterlever vores miljøpolitik:

  • Vi benytter NO DIG metoder i opgaveløsningen, når det kan lade sig gøre. NO DIG metoderne er mere skånsomme for miljøet og omgivelserne.
  • Vi tilstræber, at alle sagsdokumenter kun tilgås elektronisk fremfor i papirformat.
  • Vi har vedvarende fokus på substitution af produkter, der indeholder kemikalier.
  • Vi har en nyere maskin- og bilpark, som løbende opdateres for at mindske udledningen af CO2 og andre miljøskadelige stoffer.
  • Vi benytter GPS-løsningen FleetComplete, som giver mulighed for, at vi kan bemande opgaverne med de medarbejdere, som befinder sig tættest på arbejdsstedet og dermed spare kørsel.
  • Vi sorterer vores affald, således det behandles miljømæssigt korrekt.
  • Vi genanvender arbejdstøj i det omfang, det er muligt.

 

ARBEJDSMILJØ HOS SØREN KNUDSEN A/S

Hos Søren Knudsen A/S er vores arbejdsmiljøorganisation omdrejningspunktet for vores arbejde for et godt og sikkert arbejdsmiljø.

Vi ønsker, at sikkerhed altid skal være en naturlig del af hverdagen på vores arbejdspladser. De regler og retningslinjer vi har fastsat for at øge sikkerheden, har til formål at forhindre, at vores medarbejdere eller andre kommer ud for eventuelle ulykker, eller at der sker skader på det eksterne miljø og dermed vores fælles fremtid.

Det er ledelsens og arbejdsmiljøorganisationens ønske, at alle ansatte engagerer sig aktivt i arbejdet med arbejdsmiljø, da vi mener, at alle ansatte har et medansvar for at sikre et godt arbejdsmiljø. Vores arbejde med arbejdsmiljø tager udgangspunkt i, at vi ønsker at forebygge og dermed mindske risikoen for ulykker og udfordringer med arbejdsmiljøet.

Vores indsats sker gennem en målrettet information, instruktion og risikovurdering samt gennem besøg på de enkelte arbejdssteder.

Hvert 3. år gennemføres en arbejdspladsvurdering. Resultatet af arbejdspladsvurderingerne bruges i arbejdsmiljøorganisationen til løbende at forbedre arbejdsmiljøet for alle ansatte.

Ved enhver ulykke eller nær ved hændelse iværksættes en intern undersøgelse af uheldet. Der etableres en undersøgelse uanset om uheldet medfører fravær. Undersøgelsens formål er at have en forebyggende effekt, så uheldet ikke gentager sig.

Vi lever altid op til gældende arbejdsmiljølov, bekendtgørelser og vejledninger fra Arbejdstilsynet.

Vi anvender cookies for at sikre, at vi giver dig den bedst mulige oplevelse af vores website. mere information

Cookie- og privatlivspolitik

Introduktion
Når du besøger vores website, indsamles der oplysninger om dig, som bruges til at tilpasse og forbedre vores indhold og til at øge værdien af de annoncer, der vises på siden. Hvis du ønsker, at der ikke indsamles oplysninger, bør du slette dine cookies (se vejledning) og undlade videre brug af websitet. Nedenfor har vi uddybet, hvilke informationer der indsamles, deres formål og hvilke tredjeparter, der har adgang til dem.

Cookies
Websitet anvender ”cookies”, der er en tekstfil, som gemmes på din computer, mobil el. tilsvarende med det formål at genkende den, huske indstillinger, udføre statistik og målrette annoncer. Cookies kan ikke indeholde skadelig kode som f.eks. virus. Det er muligt at slette eller blokere for cookies. Hvis du sletter eller blokerer cookies, vil annoncer kunne blive mindre relevante for dig og optræde hyppigere. Du kan desuden risikere, at websitet ikke fungerer optimalt, samt at der er indhold, du ikke kan få adgang til. Websitet indeholder cookies fra tredjeparter.

Personoplysninger

Generelt
Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores website, indsamler og behandler vi en række sådanne informationer. Det sker eksempelvis, hvis du sender os en besked via vores kontaktformular.

Sikkerhed
Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen.

Formål
Oplysningerne bruges til at identificere dig som bruger og vise dig de annoncer, som har størst sandsynlighed for at være relevante for dig. Herudover anvender vi oplysningerne til at optimere vores services og indhold.

Periode for opbevaring
Oplysningerne opbevares i det tidsrum, der er tilladt i henhold til lovgivningen, og vi sletter dem, når de ikke længere er nødvendige. Perioden afhænger af karakteren af oplysningerne og baggrunden for opbevaring. Det er derfor ikke muligt at angive en generel tidsramme for, hvornår informationer slettes.

Videregivelse af oplysninger
Data om din brug af websitet, hvilke annoncer du modtager og eventuelt klikker på, geografisk placering, køn og alderssegment med videre videregives til tredjeparter, i det omfang disse oplysninger er kendt. Oplysningerne anvendes til målretning af annoncering. Vi benytter herudover en række tredjeparter til opbevaring og behandling af data. Disse behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke anvende dem til egne formål. Videregivelse af personoplysninger som navn og e-mail m.v. vil kun ske, hvis du giver samtykke til det. Vi anvender kun databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Indsigt og klager
Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger vi behandler om dig. Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger anvendes. Du kan også tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig. Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte, har du ret til, at de bliver rettet eller slettet. Henvendelse herom kan ske til: POST@SKENT.DK. Hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger, har du også mulighed for at tage kontakt til Datatilsynet.

Udgiver
Websitet ejes og publiceres af:
SØREN KNUDSEN A/S
Virkelyst70
7400 Herning
CVR: 14 45 38 49
KONTAKT
Tlf. 97 11 77 00
Email: POST@SKENT.DK

Luk